27 mars

Varit lite dålig här på sistone, men jag har rätt mycket att göra och skyller på datan som inte redigt är som den ska. Igår togs hela inlägget som jag skrivit bort så jag orkade inte skriva nytt. Stod mest bara att jag spenderade måndagskvällen som vanligt på mejeriet.

Idag därimot har jag hunnit med mycket bra. Pluggade lite extra fysik på håltimman eftersom jag är lite efter och ska ha prov nästa vecka. Vill helst inte ha mycket plugg att göra i sälen, utan bara kunna slappa!
Efter skolan spenderade jag några timmar med Lisa. Vi bättrade på brännan i solariumet, såg film från egypten-resan och åt god laxsås! (ja, jag älskar lax) På tal om filmen så var den också rätt rolig vid sina tillfällen. Man förstår ju inte redigt hur man ser ut där i verkligheten, fast de syns ju himla fint på tven! Va en himla blandning på både de goda och de mindre fina.. blandning att se sig själv simma där under vattnet och sedan helt plötsligt visas mamma när hon försöker komma upp på båten var himla snygg!

Därefter drog Lisa hemåt och jag drog med Anna för att träna lite, blev bara att springa av mig några km. Mamma kom sedan och vi åkte och handlade på Maxi. Köpte allt det nödvändiga till sälen så jag slipper stressa i morgon. Har faktiskt till och med börjat packa lite nu när jag varit hemma! Pluggandet som kvällen skulle gått till får sparas till i morgon. Gud va roligt!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0