Fan, det skulle va du.

fredagen avslutas med magont efter all choklad jag stoppat i mig framför filmmys med syrran. Hon hade bakat en farligt underbar chokladtårta, och sedan va jag ju tvungen att äta lite utav aladdin chokladen med! nu mår man ju som förtjänat!
Kvällen spenderades annars på mejeriet mellan 5 & halv 11. Var hur segt som helst i början och knappt något folk på hela kvällen. Men sedan kom iaf Eric, Conor & David som gjorde att kvällen gick lite snabbare. Lyssnade även på ett band ifrån kalmar som spelade, Yellowend, faktiskt bra! 

Nu ska jag lägga mig, imorgon ska jag träna på dagen med syster troligtvis och på kvällen ska jag på lite tjejmiddag och mys hos lisa på kvällen, häääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0