Studiedag

Började dagen dåligt då jag vaknade efter en kort och oskön nattsömn på soffan, blev sedan en redigt bra ledig dag ändå! Åt en god frukost tillsammans med Elin & Irini innan vi drog oss till Actic för lite träning! När jag senare varit hemma och duschat så tog jag mig en promenad med Natta ner till hamnen. Vi satt i solen och pratade och hon mumsade även på en härlig glass!
Drog senare med henne hem och fick lite plugg gjort. Därefter drog jag mig vidare till Therese efter att jag varit hemma en sväng för lite mat. Vi hamnade på hennes säg och spenderade någon timma med att snacka om lite som hänt under den tiden som vi inte setts.
Nu är jag hemma igen och har fått ett fint välkomnande av maja. Vi ska mysa ner oss till top model nu om mitt internet vill fungera som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0