my weekend

Fredagen bestod av en promenad i det härliga vädret med Natalie efter skolan. Sedan vid 6 så gick jag och träffade alla tjejor i klassen hemma hos Erika för att fira henne och Agnes som fyllt år! blev snack och god mat som bestod av två goa pajer! Vi drog oss sedan ner till mejeriet för att heja på våran klasskompis blandannat. träffade lite folk och vandrade sedan hemåt med Natalie som sällskap, och magont som inte va lika trevligt. Somnade på dirren sedan himla skapligt.
Lördagen var helt uppbokad. Började dagen med att hjälpa min mormor & drog sedan till staden med Irini för att köpa ett paket. Blev sedan att träna med Elin som sällskap. Vid halv 5 var jag fixad och klar utanför Morella där jag sedan firade Ajlana med lite andra flickor. Trevligt med lite prat &så.
Irini och jag cyklade sedan till Elin. Chillade där en stund med våran egna humor, innan vi drog oss vidare. Täffade lite folk och gjorde väl kvällen rätt fin på vårt egna lilla knäppa sätt!
Klockan rullade på rätt bra och jag landade sedan hemma hos Elin där jag spendera min natt. Kan iaf tillägga att jag inte hade några problem med att somna iaf.
Vaknade skapligt som vanligt men fick ligga och halvsova i ett tag innan Elin gjorde detsamma. Vi åt supergod frukost och efter lite mys & knasigheter så gick vi ut och tog en promenad. Fick lite frisk luft och vandra omkrig i skogen.
Har också hunnit med att vara på ett spinningpass med Natalie! Skaplig skönt avslut på helgen som verkligen behövs för att kunna starta en ny vecka på bästa sätt. Drog mig även en sväng förbi Willys på hemvägen för att köpa lite nödvändigheter! 

Har också mobilen full med bilder som man kan skratta åt i evigheter, hoppas alla haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0