we chilled on Sunday

Jag har haft en underbar morgon, perfekt början på en söndag! Vaknade vid nio och låg kvar framför tven i sängen och kollade lite serier. Några få timmar senare så drog jag tillsammans med Natalie bort till VO för en springtur. Vi hade nog inte räknat med att det skulle vara fullt med is och snö på en bra bit av banan, fast vi kämpade bra och tog oss igenom! Blev inte speciellt mycket så vi tog oss en långre promenadrunda hem i det härliga vädret.
söndagar för mig betyder att jag ska göra det som jag annars inte orkar, som att plugga och städa mitt rum. Har faktiskt redan varit enormt duktig och gjort klart både historia & ekonomiarbetet! bara engelska, matte, fysik & svenska kvar då. toppen ..  & nej nu låter det som att jag kommer göra allt det idag, vilket som är helt omöjligt. blir glad om jag får lite engelska skrivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0