En vecka till avklarad

Avslutade kvällen/veckan med ett par varv på VO tillsammans med Anna. Himla härligt som alltid men kakorna kändes lite extra i magen, det jag levt på idag nästan och det är ju inte det bästa. Men jag klarade det trots allt och ska väl försöka utöka min springtur nästa gång!
Nu har jag duschat och smörjt in mig lite extra med lotion så man inte ska börja flagna, tänkte börja se en film men tror jag lägger mig och sover direkt istället. Är himla trött och måste ju vara pigg imorgon då skola väntar igen. Har egentligen sovmorgon till 12 men ska dit till 8.20 som vanligt för att få två arbeten gjorda. Lite segt men nödvändigt. Blir skönt att pricka av lite ifrån plugglistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0