Gårdagen

Hade mig en underbar lördag igår. Trevlig sväng på stan då jag hittade lite behövliga klädesplagg som ni får se senare. Jättegod lunch med mamma på frunchlådan och allt var toppen.
Sedan träffade jag Josefina på eftermiddagen. Vi handlade på Willys och gjorde oss sedan en pizza här hemma hos mig med massa gott. Åt oss supermätta men klämde även ner en marabou jordgubb, såå god!
Efter lite skönt slapphäng hemma hos mig så drog vi oss till korpa och spenderade kvällen med folk framför en brasa. Trevligt faktiskt men blev lite kallt framåt natten så alla drog vidare åt olika håll med sin rökluktstank och jag hängde ihop med några brudar innan jag åkte hem och la mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0