Har inte mycket att säga

Har inte hänt något större speciellt idag. Efter skolan så mötte jag upp mamma på stan. Vi gick omkring i lite affärer och gjorde lite ärenden. Inhandlade lite måste-ha-saker och fick även med mig lite snyggt, som ett par marinblå shorts från veromoda! Och på tal om shorts så har jag slängt 10 par byxor & shorts på grov tvätt/tumling i hopp om att dom ska krympa en aning. Lagom på onsdag ska jag sedan ta mig en grovstädning utav rummet och främst garderoben! Vet inte vad som gömmer sig därinne längre men man kanske även hittar någon gammal favorit!
Annars har jag bara tagit ett styrketränings pass på actic ikväll och nu ska jag sova. Imorgon ska jag vandra omkring på gränsö med klassen även att det troligtvis lär regna. Känns inte sådär jätte peppt men hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0