Iphonelös

Nyss hemkommen ifrån Karro där jag spenderade kvällen med min familj. Åt gott och skrattade mycket med tanke på att hon ju är så himla rolig!
Annars idag har jag mest bara fixat lite ärenden, som att lämna in min mobil på lagning. Är nu då Iphonelös och vet inte hur jag ska överleva? haha nej men den är bra att ha under tråkiga stunder och med tanke på att även min data skulle behöva lagas så funkar inte heller facebook här, så kommer väl vara en aning osocial den följande veckan.. får hitta en annan sysselsättning, som att försöka få liv i min gamla sony ericsson.  
Ska faktiskt försöka lägga mig så fort som möjligt nu. Måste nämligen upp extra tidigt i morgon för att besöka tandläkaren vid 7.20, usssch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0