RUBRIK

Nationella i matte började inte så värst bra, så gick och va rätt lack efter de första timmarna. Överdrev kanske lite för endast en uppgift men blir så förbannad när jag inte lyckas. De andra delarna gick dock rätt bra tror jag men vet inte riktigt om det räcker till toppen. Vissa frågor var bara onödigt dumma.
Fick som tur va sluta när allt var klart, alltså så var jag hemma runt 2 och la mig direkt i solstolen. Altanen har blivigt min nya favorit plats och jag låg där i säkert två timmar med ansiktet i biologiboken. Börja förbereda lite inför nästa veckas prov så det inte blir så stressigt, och plus så gillar jag inte bara att ligga och dega, känns som att man inte tar vara på tiden och ligger bara och stressar upp migsjälv då.
Mamma kom hem och vi grillade gott, kan ju vara bland det bästa. Väntade ett par timmar innan jag drog bort till VO för att springa. Första gången jag sprang ute själv, och gick väl sådär. Blev lite dryga 6 km men får ta och vänja mig med att börja springa ute. Hatar dock att man inte får någon riktig uppvärmning, eller jag är van med att cykla igång benen i 10 minuter innan jag springer så de inte känns så tunga i början. Men det är väl sånt som blir bättre.
Nu är jag iallafall nyduchad och ska lägga mig och se klart filmen jag började se förut. Sen kryper jag ner i sängen och sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0