Vi hade iallafall tur med vädret

Vandrat hela dagen på gränsö. Kan inte klaga direkt då vädret höll sig från regn och man missade tisdagslektionerna, var ju också rätt skönt att bara gå omkring och snacka. Efter att ha gått 12 km så var det bara att sätta sig på cykeln hemåt.
Sedan dess har jag bara hållt på i rummet mitt. Började städa ut garderoben och rensat bort lite utslitna och extremt gamla och fula kläder. Det ser just nu ut som ett bombnedslag i mitt rum och kommer väl få se ut så ett tag. Imorgon måste jag nämligen plugga och inget annat!
Tog mig också en springrunda på VO förut med Anna. Skönt men kanske lite väl trött i benen efter vandringen, kortade ner sträckan lite men blev ändå 6 km så det funkar. Nu ska jag krypa ner i sängen och imorgon är en bra dag, 2 lektioner inställda och slutar då vid ett. jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0