Cause what is simple in the moonlight, by the morning never is

Här har det visst blivigt lite tomt! Lite frånvarande nu i helgen, njutit de sista dagarna på lovet helt enkelt så inte hunnit med att sitta framför datorn. I Torsdags vart det som sagt lite halloweenparty och det var kul, även fredagen blev lite chillande. Efter två sena nätter så blev lördagskvällen en myskväll hemma framför de nya avsnitten av vampire diaries som jag helt glömt bort! De var väl det viktiga i det stora hela, men måste klaga över att tiden sprang iväg allderless för fort. Tänk att om sådär lite drygt en och en halv månad är man på andra sidan jorden och har det förhoppningsvis dunderbra. 
Nu ska jag "plugga" lite i brist på annat, kanske städa mitt rum. Måndagar är som tur är inte de jobbigaste skoldagarna, vilket gör en bra start på dagen. Har också tränat lite med Moren på actic efter skolan, fy vad skönt, dags att komma igång igen. 
Tittar in någon dag snart igen med lite bilder. Min data är lite knäpp just nu så vågar inte stänga på den.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0