You were searching for one grain of sand along an endless beach, as I was building you a castle that you just refused to see.

Nyss hemkommen från en fredagskväll hos Mallan tillsammans med Elin. Vi såg första delen av Breaking down i förberedelse för andra delen som kommer på bio nästa vecka. Till det fixa vi till lite popcorn och smoothies. Jag drack även lite te som jag börjat tvinga i mig, är faktiskt inte så hemskt!
Annars så vet jag att det är lite torka just nu. Hela denna skolveckan har gått så fort och varit rätt skön. Hade också biologiprov i torsdags som antagligen gick bra och annars har det bara rullat på som vanligt. Efter skoltimmarna har det inte heller varit så många knop. Tränat, umgåtts med familjen, träffat någon vän och bara haft det skönt. Vintern smyger sig närmare och det känns i kroppen. Vissa stunder vill man bara gosa ner sig i en skön säng, samtidigt som man bara inte kan ligga still.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0