17 oktober

Dags för mig att titta in igen tänkte jag. Igår så träffade jag Natalie och satt och snackade med henne i hennes kök ett par timmar under kvällen. Innan dess hade jag också hunnit med en supergod middag här hemma och ett träningspass innan det. Har tränat även idag efter skolan och körde kondition båda passen. Annars har väl dagens höjdpunkt varit matteprovet i skolan som inte gick sådär helt super. Tror nog inte det håller för ett A, och vet redan nu att jag slarva på en uppgift iaf, så det är ju lite synd. Men har ju varit andra gånger då jag inte trott resultatet varit  så bra som det visade sig. Ett exempel är ju svenska uppgiften vi fick tillbaka idag, ett B+ trodde jag då inte jag skulle få kanske. Tur de inte går på stavning kan man ju säga.. för då är jag lite som min mamma (låter bilden tala), man stavar som det låter helt enkelt! 
Nu ska jag se första avsnittet av säsong sex i gossip girl, finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0