25 oktober

Torsdagar betyder sovmorgon till 12, varannan vecka. Just dessa dagar gillar jag starkt, ingen stress. Vakna runt 7 eftersom jag gick och la mig vid vanliga tiden igår. Hade en trevlig och långsam frukost och strax efter åtta drog jag mig till actic. Körde ett pass på crosstrainern i sådär en timma. Nu har jag hunnit med att duscha, fixa mig, ätit tidig lunch och bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Alltså redo för att dra mig till skolan, Behöver faktiskt vara lite tidigare idag för att leta upp en data och spela in min spanska uppgift. Hatar dessa nomader i skolan som ibland inte sparar det man gör, tar sån tid att göra om, och inte är de så snabba heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0