Aldrig fel att komma hem till nybakat!

Fick reda på att vårat gymnasium här i västervik ska ta bort att man får välja sina programfördjupningar som man ska läsa under trean. Första frågan som kom upp i mitt huvud var ifall de gjort detta i hela sverige eller bara i våran pengarlösa kommun? Hade ändå tänkt läsa matte 5 men naturvetenskaplig specificering är inget som lockar mig direkt. Kunde ju varit värre dock, och jag tycket verkligen synd om dem som måste gå någon tråkig kurs!
Annars så kom jag hem och lagade en trevlig middag till mig och mamma, och hon stod för efterrätten idag. Chokladkaka med knäcköverdrag med massa nötter, muuuuuums kan jag lova! Sådär härligt seg och underbar som en chokladkaka ska vara. 
Därefter så vilade jag en stund och drog sedan till Actic. Mallan hjälpte mig med ett nytt schema för lite nya arm/axlar/rygg övningar med frivikter så nu är det bara att sätta igång med det! Får vi se om jag lyckas hålla det men det har ju aldrig varit något problem förut. Snart ska jag nu krypa ner i sängen, bara plocka upp allt som jag slängt omkring i rummet först. 
 

Kommentarer
Postat av: mallaan

den ser hur delekat ut som helst! skicka recept ^^

2012-10-10 @ 16:12:28
URL: http://maaaliihn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0