Blä

Min otursdag idag, eller kanske inte ska klaga på de stora hela. Sist men inte minst så sprak baksidan på mobilen i skolan när jag tappa den lite lätt i golvet. Vet inte hur många gånger den fallit till marken och på tusen gånger värre underlag, men idag bestämde den sig väl för att gå sönder. Ska man se det positiva så får jag ju vara glad över att det inte var framsidan! 
Annars så fick jag också tillbaka mitt matte prov som jag är lite besviken över mig själv på. Blev inget A utan ett B med något poäng ifrån. Visst det kunde varit värre och vissa kanske läser det här och tycker man bara ska hålla käften och vara nöjd, men nej, jag vet att jag kan. Ska man gå sedan tre kurser till så vill man inte att det redan ska gå utför, kommer ju sluta med att jag står där med ett F sen på sista kursen känns de som. Det är väl bara att försöka sätta nationella något så klockrent, lycka till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0