Don't you worry child, see heaven's got a plan for you.

Påväg hemåt i bilen, det går prima och mamma har lyckats hålla sig på rätt väg(tar åt mig äran för det, utan mig är hon vilse). Tiden går lite fortare när chokladen fyller munnen och bra musik strömmar ur radion! Har faktiskt också sovit en timma, helt sittandes för den delen. Ögonen bara drog igen sig medan jag var helt tagen i min engelskabok så jag somna direkt, lite ont i nacken nu dock.

Fick också hem min jacka i fredags och jag tog såklart med den till Malmö eftersom det var så himla kallt förra gången, men nejdå 14 plusgrader va lite för varmt för den jackan. Köpte mig en skinnväst inne på h&m och en mysig stickad tröja på monki istället som var lite svalare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0