3 september

Skriver ett litet inlägg nu medan jag ändå borstar tänderna. Det sista jag gör nu innan jag sedan kryper ner i sängen direkt för att få min viktiga sömn. Kom hem för en liten stund sedan efter någon timmas pluggande hos Natalie såhär på kvällskvisten. Gick faktiskt himla bra och började med biologin som det är prov i nästa vecka. Fattar så mycket mer nu än för en timma sedan så det är en härlig känsla! Hade dock sagt att jag inte skulle börja med biologin fören efter fysikprovet på onsdag, men eftersom jag anser att jag kan de som behövs för fysiken så kan jag ju inte bara sitta och glo i den boken mer helt enkelt. Tid är värdefullt, kom ihåg de. Ja nu ska jag gå och sova bort sådär 8-9 timmar, dröm sött. 
 

bild sedan i julas på mig & min nyblivande 16 åring, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0