And I'll be waking up, feeling satisfied but guilty as hell.

Lill-lördagen igår spenderades som en lill-lördag borde spenderas, med fint folk dessutom. Idag började jag dagen med en morgonpromenad med mamma och fortsatte sedan att spendera min dag med henne. Vi åkte till stan och kollade runt lite på dagen, fyndade en del och åt på thai hoa. På kvällen senare drog jag tillbaka till stan och mötte upp Elin och Johanna för tjejkvällen. Vi strosade omkring och stod i långa köer för det mesta. Men hittade en hel del som jag är otroligt nöjd över. Tre par byxor, en skjorta, höstskor, gulliga trosor och present till Natalie! Är alltså superglad åt min studiedag och kan nog ta mig igenom morgondagen lätt som en plätt för att sedan njuta av helgen till tusen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0