Hösten kommer med regn och gråa dagar.

Regnig dag idag, antar att det är bäst att vänja sig vid höstvädret. Smart som jag är så vandrade jag i converse till skolan, som vart rätt blöta, men annars har det inte varit så många tabbar idag. Hade en "skogsmullegrej" i skolan där vi fick lyssna och göra lite annorlunda saker om naturen och framtiden. Var inte allt för tråkigt som tur var. Därefter fick jag också tillbaka mitt biologiprov, kamma hem ett A som gjorde dagen ännu bättre.
Efter skolan sprang jag sådär sex kilometer på actic innan jag gick hem för en dusch och supergod middag. Därefter har jag pluggat hos Natalie hela kvällen, måste erkänna att de blev rätt mycket snack också, finns inget att göra åt saken helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0