Just do what you can to do nothing.

Blev inget spinningpass med Natalie. Lilla sjuklingen har gått och blivigt sjuk igen, stackarn. Så jag fick ta tag i saken själv och blev då istället en springrunda på 6 km. Gick inte så bra med tanke på att jag var hos mormor innan, vilket resulterade i håll. Fika hos mormor kan man ju bara inte få för mycket av helt enkelt!
Det är väl vad jag gjort idag, umgicks lite med mamma nu på kvällskvisten också och får väl se om jag går ner och gör henne sällskap i soffan eller drar igång en film eller något här på rummet innan jag somnar. Imorgon är det redan torsdag och sedan är det redan helg igen. Tiden bara springer förbi och även om de är skönt med lite ledighet igen så är det ju ingen lycka precis när den springer förbi lika fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0