POWERwalk med Lisa

Idag har jag inte gjort annat än tränat, ätit och suttit allderless förmycket vid dator och försökt att fixa denna blogg så gott det går. Kände mig rätt värdelös men får va nöjd med hur det blev.. klaga inte för jag är inget geni på dessa grejer då inget vill bli som jag vill. Så kör den enkla vägen och låter det vara så enkelt som möjligt! 
Annars så har jag ju som tur va fått ut min energi på lite träning. Ett styrkepass på actic och sedan en kvälls powerwalk med Lisa. Hade inte direkt trott att vi skulle gå hela 12 km plus lite springning men de var himla skönt när man väl kom hem igen. Nu ska jag ladda upp för morgondagen, fixa lite granna innan jag lägger mig i min sköna säng och sover de timmar som jag behöver! Imorgon är det tisdag. Vilket är den dagen jag ogillar mest på hela veckan. Bara att bita ihop och göra det bästa av den, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0