We are the kids with hungry hearts.

Lördagen började med att jag hjälpte min mormor lite på morgonen och drog sedan till actic. Sprang några kilometer där som alltid är lika skönt och sedan dess har jag bara duschat och ätit lite smått här hemma. Ska ner till stan innan det stänger och besöka bokia, köpa nya block, pennor & sånna saker till skolan. Därefter blir det middag hos pappa och inte vad som helst utan hans supergoda pannbiffar, mumma!
Igår kväll så hände annars inte så mycket, jag hade lite kvalitétstid med mamma och bara slappade här hemma. Åt även då god middag, blev tillsist hamburgare efter lite spring i affären för att hitta de vi va sugna på. Redigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0