De senaste dagarna,

Sista dagen på lovet. Jag vaknade upp med Natalie bredvid mig och vi gjorde oss en god frukost. Därefter satt vi oss ute i solen en stund. Natalie tog sedan med sig solen när hon gick för att jobba, så jag har mest spenderat min sista lovdag med att göra körkortsfaser här på datan. 
Annars så har jag ju inte tittat in något här på de senaste dagarna. Men Jag har gått min "jobbutbildning" på mcdonalds eftersom jag ska stå där och steka hamburgare i sommar! Har också spenderat mycket tid med Natalie och igår var vi ett härligt gäng brudar hos Johanna. Firade henne som fyllt 18 och blev bjudna på massa gott! 
Imorgon är det bara att återgå till skolan - har en känsla över att jag kanske börjar bli lite skoltrött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0