Från min underbara mamma.

Geisha måste vara den absolut godaste chokladen, om man räknar med den som kan köpas i vanlig affär och i undantag mot lite finare choklad. Mamma köpte med sig den till mig då hon va borta i helgen, så jag njöt av "ett par" ikväll till en film. Hade nog dock blivit något fel i nedladdningen eftersom att filmen inte hade med de sista femton minuterna. Blev alltså lite småtjurig nu lagom till läggdax, lite extra också eftersom min data håller på att gå sönder och därför är enormt seg. Aja allt kan ju inte vara perfekt!
Även varit hos pappa idag i ett par timmar efter skolan. Åt god mat som vi hjälptes åt att styra ihop och gjorde även några fysiktal i väntan på maten. Nu ska jag sova, morgondagen är fullbokad och kommer gå superfort. Godnatt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0