13 Februari

åhh jag orkar inte. Varför ska det jag skriver här alltid lyckas försvinna? Hade precis skrivit om hur bra allt gått idag, så något var ju tvunget att gå fel antagligen. Ska ändå nämna att jag var ute och lämnade mitt CV idag på ett par ställen och håller tummarna över att inte behöva vara jobblös i sommar. Ser lite ljust ut för tillfället så är bara att hoppas på det bästa! Därefter körde jag ett spinningpass med min syster som också gick hur bra som helst.
Nu ska jag avsluta min kväll med att läsa lite i min klassiska svenskabok, robinson crusoe, inte min favorit direkt.
Pratade alkoholer på kemin och lekte med fyllehundar, imorgon labbas det med alkoholer. något använbart, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0