Allting går upp för mig när solen går ner.

Gårdagens fredagkväll var mysig. Natalie kom hit och vi satt bara i mitt kök i ett par timmar och gjorde inget speciellt. Senare kom också Gustav & Levi och vi kollade på film, hypnotisören. Till det blev det lite frukt med choklad och en hel del popcorn
Ikväll bjuder Anna på middag här hemma för både mamma, pappa och Ann-katrine. De ska äntligen få se lite bilder sedan resan som de ännu inte fått, jag är världens segaste på att få iordning på dem har jag insett. 
Annars så känns denna helgen himla lungt, provet i fredags var en lättnad och just nu känns det inte som man har så mycket att tänka på inom skolan. Nästa prov är inte fören efter sportlovet va jag vet nu, snacka om slappt och skönt? 
Natalie är redig klantis och bäst på att välta ut popcornskåpen, men jag gillar henne iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0