I'm just the same as I was, Now don't you understand? I'm never changing who I am.

Ligger och väntar på ett sms ifrån Therese. Då ska jag äntligen resa mig ur sängen denna lördag och dra mig mot stan. Vi ska kolla Hobbit på bio ikväll och kanske ta oss lite prat över en kaffe först. 
Annars har jag inte gjort så mycket sedan skolan började. Är helt seg och allt går inte så värst bra, men nästa vecka har jag bästemt mig för att få upp humöret. 
Igår spenderade jag min fredag med Natalie. Hon färgade mitt hår. Det tog enormt lång tid att dra igenom håret i "slingmössan" men resultatet blev rätt bra. En aning ljust och kanske lite mer helt färgat än slingat, fast inte konstigt med tanke på mitt tunna hår så gick nog nästan allt igenom dendär mössan. Vi myste lite senare på kvällen framför en film med lite popcorn, inte helt fel det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0