10 augusti

blev att åka till löga med tess&ella oh mysa &dampa där, haha skitkul hade vi iaf ;D
sedan blev det att vakta nellie vid runt 5 & hon är den gulligaste ungen jag sett & lika rolig som sin storasyster (y
vi tog med gullungen till donken & jag va snäll & bjöd henne på lite glass haha & sen gick vi till fiskfåntänen som nelli tyckte va jätterolig & dom spruta ner hela mig med vatten, tacksåmycket:)
& nellie är sötast i läppglans oh fjortispose!
olle kom också till donken när vi lämnat nellie eftersom hon va lite rädd för olle & sedan kom även carl & khalid:*
pussaar,

bad på löga


nellie sötast




olle&carl


(fler bilder från tess kommer ngn annan dag!)

Kommentarer
Postat av: IriiniNikolaiidou

nej omg va söt nellie e ;o

jag saknar den dära flickan jätte mke!

o samma sak gäller dig, tess&ella :**

you're all a big miss loves

2009-08-14 @ 14:51:24
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0