5 augusti

vill bara påmina alla om att jag fyller 14 i morgon (a
på morgonen åkte jag & pappa iväg för oh hitta en present till mig:D jag hitta en addidas tröja, precis en sån jag har fast en vit & silvrig på sidorna (y
& drog till donken på dagen & träffa tess,ella,khalid,walle,allmir,jesper&joey
va där lite sedan cyklade jag tess ella khalid walle joey hem till mig oh bakade en tårta med blåbär på, fin & god :D och sedan vart det ju lite tårtkrig oxå, inte en tårta utan det!
drog & bada allihopa utan walle för han skulle åka oh äta glass på smultronstället, gottgott vill dit med ju :(
men men, vi bada oh allting hade fint men sedan fick jag typ ont i huvudet & vart på dåligt humör, ojdå men ella tog kort oxå som jag nog lägger upp ngn annan dag senare.
vidare mot stan där man &å träffa olleeee & gustav :D snacka med dom lite sedan hem igen & äta, & khalid hälsa på mig på kvällen oxå :*
samer hjälper mig med ngt ms spel oxå men det går inte så bra för min data har stooora problem :)

puuussar på dagen förutom mitt dåliga humör
(K'

Kommentarer
Postat av: ella

dagarna med dig är bara bääässt <3

älskar dig gumman, & du fyller år om 2 minuter (yy) pussssss

2009-08-05 @ 23:58:54
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: lovisa

graattis sötnos, hoppas du får en jättebra dag:)<3

2009-08-06 @ 01:07:09
URL: http://lovisahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0