10 december

veckan hittills har inte varit den bästa , massa plugg i skolan eftersom allt måste vara klart till betygen & sedan råka jag nästan bränna upp mitt hus genom att tända eld på advensljusstaken, duktiga emmy! inte lätt när man har en mamma som inte förstår att det var en olycka oh att jag ångrar det. liksom vem gör sånt med mening?
men annars har veckan varit bra, träffa ella,tess,saga,hannes,jesper,jocke,lius i måndagskväll & sedan har khalid varit hemma hos mig lite oh vi har sett film ohså :) idag va jag även med alla mina tjejer alltså irini,tess,ella,ajlana,saga och vi åt på kina restaurang & sedan gick vi på stan där jag försökte hitta julklappar men lyckades inte så bra :(
hoppas att slutet av veckan blir bättre iaf



Kommentarer
Postat av: ellaa

alltid lika duktig emmy ;)

2009-12-13 @ 21:07:40
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: iriininikolaiidou

du lyckas med allt? :)))

chinesfood:D!

2010-01-02 @ 21:55:28
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0