3 december

skolan var inte det bästa på dagen precis. men slutpratat om det åh vidare till att efter skolan cykla jag med Ella hem till henne där vi hade det mysigt med rostade mackor & sedan choklad:) hihi, sedan hämta mamma oss oh vi åkte till min mormor! alltid lika trevligt där när man spelar kort haha(a)
jag oh ella tog en promenad sedan när vi kom hem igen innan maten då vi lyssna på musik medans vi stannade oh gunga & snacka :) färga sedan hennes hår som blev rätt bra iaf bättre än förut (y)
puuss ella ♥

imorgon äre sleepover hemma hos mig oh i mitt lila rum ska nämligen :
Tess Irini Ella Ajlana Saga & Jag sova :D
puss på kvällen som kommer bli bäst hoppas jag oh spenderas på mejeriet,
ÄLSKAR ER


Kommentarer
Postat av: amanda

sötemmy!

2009-12-12 @ 16:22:26
URL: http://amandaagustawson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0