25 juli

först på dagen åkte jag med anna in till stan för hon skulle gå lite på stan med lollo, hittade tights iaf oh köpte :)
vi satt lite på donken oxå innan jag cykla hem oh fixa mig & åt,

runt 8 på kvällen kom jag till sandra, ella & lovisa :)
vi va där hos sandra oh tog det lite lungt, men vid halv tolv typ hade vi cyklat in till stan, där det gick lite fel först, men sedan vart det bättre oh roligare , träffade khalid oh mina systrar Anna & johanna vid åhmans, oh annat folk:D
vid 5 va vi hemma i mitt lilla rum där jag, anna , khalid, lollo & lucas skulle sova då, inte så lyckat,
somna vid 8 & gick upp vill 10 men va rätt pigg endån,
puuussar! :*










Kommentarer
Postat av: whoo?

vem lucas?och vilka är det på den första bilden ?;D

2009-07-27 @ 23:30:42
Postat av: jag - svar till whoo?

en lucas som inte bor i västervik, så tror nog inte du känner han ;)

om du menar den översta är det ella & lovisa :)

2009-07-28 @ 10:41:45
URL: http://emmydahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0