28 juli

jag & ella drog ner till stan med mamma & anna oxå oh åt på morella & skulle leta efter ngt till tess, efter timmars letande va det vi trodde va bäst & mest passande för tess ett hårsprey & en gullig rooosa muffins :D
träffa oxå sandra,lovisa,carl,sebbe,agaton & mattis,saga,cissi,jolla ohså,
efter ha varit i stan oh firat tes lite & mossat upp muffinsen i carls annsikte (a haha

sedan åkte jag,ella,sandra&lovisa ut oh grilla korv & marsmellos på löga, khalid kom en stund oxå:*
haha fyfan det ska göras om asså! garva ihjäl mig, först hade vi problem med grillen, sandra tappa sin korv (xd) , oh det kom upp vatten på hela oss & alltmöjligt xd <3
så drog vi hem till mig, ella & jag oh färga mitt hår så jag blev ännu mera blond (typ vit & gul? ;s) men det blir nog att färga om snart igen :)
ella sov även häär:**
pussaaar påååt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0