2 november

efter skolan gick jag med khalid till stan & sedan drog han oh jag möte ajlana :) , vi gick en stund på stan & sedan träffa vi khalid igen, drog till mejeriet dit Tess Saga & nellie kom med.
Nellie är världens gulligaste bäbis! oh vi hade kul där oh min klack på skon gick sönder.. IGEN, haha men den här gången var som tur var Linn där med sitt nagellim typ men det funka skitbra på skor med (y) hahah
sedan kolla jag film där med khalid & allmir :p Patrik 1,5 haha , lite småkul ibland sådär men ingen höjdare precis, essan&benga kom med men jag drog hem vid 9.

nu kommer bilderna på kläderna jag köpte i göteborg/stockholm mm :)

Monsoon 199kr -göteborg

pepper / only 359kr - göteborg

JC 199kr - stockholm

carlings 399kr 199kr - stockholm

Monsoon 199kr - göteborg

Monsoon 249kr - göteborg

Euro skor / puma 900kr - västervik

halsband från Ur&Pen 50kr -jönköping

Kommentarer
Postat av: ellaa

jätte fina kläder unge :D

<3

2009-11-03 @ 18:11:39
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: issa

fina kläder(:

2009-11-07 @ 00:24:54
URL: http://landstedtissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0