28 november

igår fick jag inte gå ut men runt halv nio på kvällen kom irini oh skulle sova hos mig oh då vart allt mycket roligare :), vi snacka först oh satt vid datan tills vi fick för oss att sminka oss & fixa vårat hår för att ta kort (a) så det blev mycket bilder kan man säga,
sedan tog vi kvällsmacka oh oboy medans vi såg lite av början av New moon :) älskar!
vi gick sedan och la oss runt ett.
nästa dag vakna jag vid halv 10 oh väckte irini en timma efter för jag gilla inte oh vara ensam, vi kolla på OC till klockan 3 då vi fixa oss lite fort oh cykla sedan till irini & sedan vidare till jesper där makke, jocke&john med va oh dom vana typ och hittils har vi kollat tv & fina kort på alla som små :) gulligt

pusspåminälskling♥

Kommentarer
Postat av: iriininikolaiidou

hihi vi är bäst, verkligen !

Fina bilder vi tog förresten, inga muppminer eller så, nejnej verkligen inte. och speciellt inte jag heller, (y)

2009-11-30 @ 17:31:55
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0