6 november

gick till skolan idag iaf , blev ju prov då som gick sådär,
men vi hade ett roligt pass utan lärare haha , jesper & carl fick vi bästa klippet på, ska bara förstå hur man lägger in det på bloggen? (a ni killar är sjuka :D
sedan efter skolan drog jag tess ella hem till saga oh typ tjocka oss oh fixsa oss lite , drog sedan ut oh tog kort med sagas systemkamera som jag älskar !
just nu är jag hemma oh ska äta men snart ska jag ut igen & träffa mina ÄLSKLINGAR <3

bara det att det fattas en :(


 

nu är jag oh ella hemma hos jesper oh lanar med hising & makke med:D vi äger ut dom totalt ;) sitter på hisings bästa data, (y

ella ska även sova hos mig inatt :D myyyyssiiigt

loveyou<3

 


Kommentarer
Postat av: ellaa

älskardig

2009-11-08 @ 19:55:03
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0