12-15 november

Torsdags: efter skolan gick jag & irini oh leta efter en halsduk till mig som skulle passa mina vantar som inte har världens bästa passande färg så det gick inte så bra :p men iaf så gick vi oh köpet glass & gick hem till irini oh åt den medans vi såg en film hon hyrt :) mysigt!
sedan möte vi jesper & emil oh gick hem till emil en liten stund, men va typ hemma vid 10.

Fredag: Nattinnefotboll idag då, möte irini ella tess & saga oh vi åkte hem till frida en stund oh sedan till sporthallen då, de va sådär men fint sällskap iaf & sedan när dom dragit oh det va slut följde jag med anna & hennes kompisar när dom skulle käka pizza oh vi drog sedan hem runt halv 3.

Lördag: vakna & slappatill runt 5 då jag kom till irini, va där såg tv en stund men sedan drog vi till corner & sedan till marieborg där vi satt oh snacka oh tess&ella kom med & sedan tillbaks till corner & så kom essan & några men mina tjejer drog hem så jag drog till anna som var hos johan där vi va till runt halv 1 då vi gick till corner & sedan till åhmans & det hände lite på vägen så det blev inte så lyckat så vi cykla hem innan 2,

Söndag: vakna vid 12 & är fortfarande trött, men vid 2 ska jag iaf dra oh träna & sedan drar jag väll oh är med Irini, tess eller ella eller någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0