12 september

åkte till irini på morgonen :) vi åkte ner till stan för att jag skulle kolla på ett par skor & sedan träffa khalid,
vi åkte sedan oh träffa olle sebbe gabbe & jolla vid netto, åkte sedan alla utom jolla till rätt nära örbäcken vid en basketplan typ med ramper som dom åkte runt med cykel på :D
haha olle gick även i hundbajs (y) xd så han va tvungen oh åka hem oh byta för han stank rätt mycket (a)
va vid lidhem oh lekte lite sålänge , jag & irini åkte hem oh åt sedan bara för min mamma älskaar irini mer än mig ;)
oh åkte sedan till modevisningen oh möte olle sebbe gabbe , kolla på den oh möte sedan vi khalid oh jjoey,
olle, sebbe & gabbe drog oh det börja regna så jag irini khalid & joey drog in till typ en fritidsgård oh khalid ägde mig i biljard hahaxd vi satt där oh snacka oh sedan skulle dom till mosket (stavning?) så vi drog hem oh fixa bilder oh saker på datan :D
blir även att jag sover hos älsklings irini
pusssssar i massor ♥











modevisning:




pyamas mys hos irini:)


sov sött allihoppa :D

Kommentarer
Postat av: IriiniNikolaiidou

hihi tack för en kul dag :D

o pussar på dig min älskling<3

2009-09-14 @ 19:21:14
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0