17 augusti

vaknade ju upp hos mamma och det kändes som evigheter sen sist.
snackade med irini i telefon en hel del om det som hänt oss den senaste tiden, fick ju också goda nyheter av henne! alltså att hon kommer till sverige i morgon och det var på tiden tycker jag:D
olyckligtvis så ska hon ju stanna i stockholm någon dag men efter 9 veckor utan henne tror jag nog jag klarar något dygn till. =(
drog sedan hem till tess där hon&louise bakat super smarriga cupcakes! :D
åkte senare ner en sväng till stan, köpte godis mm och chillade sedan med det och kortspel,
cyklade ju sedan hem och blev att dra till pappa igen och är väl där en vecka till, kommer bli ensamt utan anna men orkar bara inte med allt tjat,
har väl vant mig med att vara lite ensam ibland helt enkelt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0