6 augusti

vaknade upp av att pappa sjöng för mig oh det var inte världens vackraste men det är ju tanken som räknas? haha, blev att jag oh anna tog en chill-morgon ute på altanen i väntan tills tess&louise kom oh gjorde oss sällskap, men det var ju så jävla varmt så efter en stund drog vi till tabbe oh tog oss ett dopp, det var väldigt länge sedan jag badade nu men det är fortfarande skönt i vattnet(y)
hemma sedan blev det favourit middag med familjen & linn kom också och gjorde oss sällskap! den goda tårtan vi bakade får man ju inte glömma nämna heller!
runt 8 sedan drog jag&tess för att möta saga vid lidhem & sedan drog vi hem till louise oh chillade, niceee!









en bild sedan igår 5/8



bild sedan vi var hos linn 31/7



bilder sedan stan med tess& saga 5/8






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0