12 december

okej, har inte skrivigt på nästan en hel vecka nu. berodde nog på att jag hade fullt upp nu i skolveckan, massa prov och plugg och lite tid :( lucian tog ju upp all tid så han typ bara gå på en lektion om dagen i skolan och resten fick jag göra hemma, och det han jag inte.
iaf, imorgon är det ju riktiga lucia så måste typ upp vid 5 för att fixa håret och så innan jag ska vara vid skolan halv 7! segt jag vet, vene ens varför jag är med hahah

under helgen hände inte speciellt mycket, i fredags efter lucian drog jag,tess&irini hem till eric där också coffe&claes va:) en trevlig stund faktiskt men vi brudar gick hem rätt tidigt.
Lördagen gick jag ner till stan och möte louise och senare tess, vi 2 gick hem till mig och hade myskväll med film och eftersom mammma inte var hemma lagade vi tacos som blev super:)
tess sov även hos mig och nu idag har jag bara slappat med henne tills hon drog och sedan.. fortsättit slappa hehe

ska nu packa medans mitt nyduschade hår torkar & sedan krypa ner i sängen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0