17 december

som sagt så skulle man ju klä ut sig och såhär blev vårat resultat:



Lisa Malin Emma Emmy
Vinnare av snyggast utklädning av Luddes 9:or!
vi van en stor box med ballerina kex som kommer sitta fint haha:) fler vinnarbilder kommer när jag får dom av de andra brudarna.
själva innebandyn gick också rätt bra, vi försökte vårat bästa och vann 2 matcher, en oavgjort och förlorade en. väldigt bra tycker iaf jag hehe och vi hade ju kul undertiden;)

målningen av annsiktet och händerna var förjävligt jobbig! vi fick gå och lägga på mer färg mellan varje match. svansarna och ögonen hade vi gjort helt själva och aa, vi borde ha mvg i syslöjd(a)
kom nyss ut från en härligt men mycket svart dusch! var ju även svart ner på mitten av magen så har stått och skrubbat av mig allt nu. men resultatet blev bra och känner mig rätt lättnad över att skoldagen är över haha,
nu ska jag vänta på pappa och sedan åka till piper och käka,
sedan ikväll blire mejeriet med fina brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0