6 december

igår var en toppen-söndag! lämnade knappt sängen och låg i pyamas hela långa dagen, mysigt och väldigt behövande för blir inte så bra sov-nätter på sistone :(

aja, idag var det rätt fint i skolan och efteråt drog tess med hem till mig, hon drog för en stund sedan för att äta hos sig.
tänkte fortsätta lite med musikarbetet men orkar helt enkelt inte, och eftersom jag inte har hämtat nya läsloggs papper så kan jag inte fortsätta med den heller, fuck
men är ju lite smålack nu eftersom en p12 förstört hela min spotify lista nu med, räcker det inte med facebook? jovars någongång lyckas väl jag med sååå, hehe

bli nog att vara snäll mot mamma och städa mitt rum lite, och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0