nr 1- om mig

ingen aning om vad man ska bäretta om men har ni någon fråga mer så äre ju bara att fråga på.

Jag heter Emmy Anna Linnea Dahlqvist, och föddes den 6 augusti 1995 och är alltså 15 år.
jag är oftast glad av mig, och snäll iaf mot dom jag tycker om. kan få lite "ryck" ibland kanske men det händer inte varje dag.

så här såg jag ut när jag var mindre.
som liten var jag väldigt envis och antingen jätte glad, eller jätte tjurig. det är väl som nu umgefär men om min mamma då skulle säga ett ord om mig så var det just envis.
kan inte säga att jag är precis envis nu, men om jag vill något så försöker jag iaf få det att inträffa.

det jag gillar mest av allt är mina vänner och familj.
jag håller inte på och dansar eller någon sport som andra normala ungdomar, men känner att jag redan har fullt upp.
sedan äre ju bara att se framåt nu. blir ju att välja sin framtid snart och då kanske man förendras på vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0