nr 2 - min första kärlek

vet faktiskt inte riktigt vem min första kärlek var.
den första pojken jag gillade när jag var liten var sebastian, och det var på dagis. vet inte om man riktigt kan vara kär när man är typ 3 år men iaf.
när jag sedan började skolan så har jag ju varit tsm med några andra efter det, och blandannat han.
och jag tror jag varit kär 2 gånger, men ingen av dom har ju precis passat mig tydligen.
ska nog inte direkt skriva om dessa personer här häller eftersom allt blev helt fel.
just nu är jag inte kär i någon och det kan ju vara skönt det med, men det finns ju inte något som är härligare än att vara kär i någon som också är det tillbaks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0