nr 6 - min dag

21/12
min dag började som vanligt, bara att jag fixade mig lite extra mycket till plugget eftersom några brudar bästemmt det, så det blev lite klackar och hela köret!
annars var skoldagen rätt chill. gjorde klart min såkallade tröja i slöjden och den vart faktiskt okej(y) de andra lektionerna såg vi även film och slutade redan vid typ halv 12.
då drog jag mig till stan tillsammans med lisa&emma, vi köpte julklappar och käkade. blev även en hel del garv där! vi hittade mängder med snygga skor och funderar på att köpa 3 par men det märker vi hur det blir med imorgon (a)
de drog hem med bussen lite innan 4 tror jag och jag väntade tills mamma kom och hämtade, vi skulle nämligen fixa en gran men hitta inte en ända! men anders skulle komma med en imorgon så det fixar sig då:)
senare gick jag ända till louise i brevik där även tess va, höll på att dö i kylan!
chillade tillet lite och spela även lite guitarhero som var länge sedan.
mamma hämtade mig runt 9 och sedan dess har jag mest fixat mitt rum lite och så, puss och godnatt!

kommer lite bilder någon annan dag på mig&lisa ifall hon vill skicka dom till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0