18 februari

kisa med skolan,
vaknade redan klockan 6 för att hinna till skolan kvart över 7,
satt med hannes i bussen men han klagade mest för allt som hade gått fel på morgonen.
när man kom fram efter en oh en halv timma fick man stå i kö för att hyra skidor, jag va då 102 så fick vänta en bra stund innan man satte på sig ett par skidor för första gången i sitt liv. ramlade med en gång jag fått på mig dom, ramla även ifrån liften eftersom jennie åkt in i skogen för första gången av typ 100 och sedan ramlade irini oh sedan jag. lyckat, tog ett tag innan jag lärde mig att komma ner för backen men till sist klarade jag mig ner utan att ramla, lite värre va det när jag skulle byta till en annan backe där det var mindre plats så åkte nästan in i skogen och när jag skulle stanna så blev mitt ben typ damp så har lite ont oh ett stort fint blåmärke.
på vägen hem somnade hannes i bussen så satt oh snackade med jesper, men det var en toppendag oh åkte mest med Irini, Ella, Jennie, Natta, Saga, Josefina :) & ajlana va ju även pimp i backen men för bra för att jag skulle kunna hänga med xd


jennie efter att gått upp från skogen (a)
Hannes

backen
ellaasaga haha;)Natta NattaEmmyEllaJesper i bussen


Emmy Ella Irini Natta Jennie
<3


Kommentarer
Postat av: ella

superkul dag tillsammans med er & skidorna i dom läskiga backarna :D!

hihi pusssssssssssssssssssssssssssssssss

2010-02-18 @ 22:46:38
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: iriininikolaiidou

äru seriös eller?:O bort med mitt ansikte :(((!

2010-02-19 @ 17:28:19
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/
Postat av: natta

skit kuul dag :Dmåste dit nästa år oxå asså:)

fin biil i mina snygga kläder o hjälmen o allt xd

puuuuss

2010-02-19 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0