21 februari

igår vaknade jag upp med bästa irini jämte mig, vi fixa oss och drog senare till hising som vi gick till netto med. satt där oh väntade på jesper, jocke oh linus eftersom killarna skulle lana så drog vi till jennie där även ella va :)
kvällen var rätt kul, mycket tjat men ingen verkstad från ett visst håll ;)
sov hos jennie oh vi somnade till en film.
<3

söndag som är veckans segaste dag. pappa hämtade mig och sedan åkte jag hem till mamma, satt vid datan och sedan kom även Irini & Hising och vi snackade om alltmöjligt.
puss :)


Kommentarer
Postat av: iriininikolaiidou

skapligt vacker jag är, typ halvdrogad men aja :D

2010-02-23 @ 00:06:37
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0